سبد خرید

شرایط گارانتی

 

 

  • گارانتی ۱۲ ماهه فروشگاه وست گیم شامل ۶ ماه تعویض کنسول و ۶ ماه خدمات می‌باشد.

  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، سرقت ، رعد و برق و حوادث طبیعی.

  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمی‌شود.

  • صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه نصب هرگونه بازی کرک شده و یا هکی (بجز مواردی که خود وست گیم بنا به درخواست شما انجام می دهد)

  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی وست گیم خارج می‌شود.

  • استفاده غلط و خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

  • صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب.

  • استفاده از دیسک های غیراستاندارد.

  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

  • صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه به هر وسیله یا هر ماده ایی.

  • قطعات و قسمت های داخل جعبه کنسول که شامل گارانتی نمی شوند: باتری – هدفون – دسته – بن شدن کنسول

استفاده از 14 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است. 

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی وست گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی وست گیم مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی وست گیم خارج می‌شود.

- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم تیم فنی وست گیم است .

-  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی وست گیم  نیست.  

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

  •  

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات