سبد خرید

شرایط گارانتی

 

 

  • گارانتی ۱۲ ماهه فروشگاه وست گیم شامل ۶ ماه تعویض کنسول و ۶ ماه خدمات می‌باشد.

  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، سرقت ، رعد و برق و حوادث طبیعی.

  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمی‌شود.

  • صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هرنوع فایل، نرم افزار، برنامه نصب هرگونه بازی کرک شده و یا هکی (بجز مواردی که خود وست گیم بنا به درخواست شما انجام می دهد)

  • در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی وست گیم خارج می‌شود.

  • استفاده غلط و خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

  • صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب.

  • استفاده از دیسک های غیراستاندارد.

  • هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

  • صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه به هر وسیله یا هر ماده ایی.

  • قطعات و قسمت های داخل جعبه کنسول که شامل گارانتی نمی شوند: باتری – هدفون – دسته – بن شدن کنسول

استفاده از 14 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است. 

- بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها خارج می‌کند. 

- هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی وست گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

- هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

- در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی وست گیم مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

- در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی وست گیم خارج می‌شود.

- در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

- در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

- در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم تیم فنی وست گیم است .

-  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی وست گیم  نیست.  

- برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

  •  

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات